bio!

     Publicerat: 2009-11-08 Kl: 23:48:54 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


mina nya luktljus fina va? =)

då har vi vart på bio dårå. som jag skrev tidigare var vi på "flickan som lekte med elden". förra gången tyckte jag den var bra, men att den hade mer att önska, framförallt första halvan. men denna gången tyckte jag den var bättre. kanske för att jag visste vad jag hade att förvänta mej? tyckte åxå den kändes längre, och inte riktigt lika korthuggen.

sist jag var på bio, satt det ju en kärring brevid mej och rapade stup i ett. gissa vad killen brevid mej gjorde denna gång? jo. rapade! fast "bara" fyra gånger.. riktiga vitlöksrapar vafan. så jävla äckligt! trodde inte det var sant när jag vittrade lukten än en gång! helt sjukt.
dessutom var det någon idiot som gick förbi vår salong och ropade in "det brinner!" jag och han brevid mej fick panik, jag lugnade mej dock nästa sekund, när man insåg att det inte var på riktigt. jävla idiot som gjorde så! man borde gått ut och haffat han och sagt till!

nu ska jag iallafall sova. ny vecka imårrn. jobb jobb jobb..

god natt!

Postat av: Frida Naess

Ja rabih är inte duktig, han typ viskar när han sjunger. Nejdå men han sjunger falskt hit & dit!

2009-11-09 @ 18:21:35
URL: http://naess.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: