Toppendag!!

     Publicerat: 2013-06-06 Kl: 23:36:20 | I kategori: | 0 kommentarer

Härligt med ledig dag mitt i veckan! Förutom det faktum att det varit en helt fantastisk dag med sol och värme har jag och Markus firat 8år idag. Eller firat var väl att ta i, men vi åt lunch på Delselius uteservering med utsikt över Grisslinge havsbad ute på Värmdö innan vi senare åkte vidare mot stallet och Fia :)

Idag har Kerstin fått riktig kläm på hur hon stannar hästen och hur hon får henne att gå frammåt. Hon har åxå lärt sej att stå upp i stigbyglarna när hon "hoppar" över bommarna :) Sååååå duktig!!!!!

Igår var det gårdsfest på dagis och Kerstin hade en jättefin ansiktsmålning när jag kom dit :)

Här är lite bilder från igår och idag :)

.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: