Något av det gulligaste!

     Publicerat: 2013-05-30 Kl: 20:25:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag, plötsligt, när jag satt i köket hemma hos Hanna medans Kerstin lekte med Calle, så kom Kerstin fram till oss, och så tog hon upp en litet knippe vissna grässtrån och blad och sa "jag har plockat gräs till Stig-Boppe och MajLis mamma". Asså, det är ju det sötaste jag upplevt nästan! Hon har alltså, där på dagis tänkt att "ah, jag ska plocka lite gräs till marsvinen" och knölat ner det i sin ficka på tröjjan! Det hade legat där säkert sedan förmiddagen åxå om man ser till hur pigga bladen såg ut haha! När vi kom hem gav hon stolt smågrisarna sin lilla skörd <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: