Världens bästa helg :)

     Publicerat: 2013-05-26 Kl: 20:18:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Denna helgen har jag och Kerstin varit ensamma då Markus varit i stugan och fiskat.  Igår var det ju toppenväder och vi spenderade dagen hemma hos Karin. Kerstin har tjatat om att få komma hem till Karin och hennes barn ända sedan vi var på Skansen, så jag bjöd helt enkelt in mej själv i fredags :D Vi var så välkomna och även marsvinen blev inbjudna att komma å beta gräs i deras marsvinshage haha. Så vi åkte hela gänget, Kerstin, jag, hundar och marsvin :D Kerstin lekte med Karins dotter Emma, dom hoppade studsmatta, har badat i poolen, lekt med marsvinen och lekt på tjejjernas rum. Kerstin hade sååååå kul! Verkligen en toppen dag för oss alla!!!
 
Idag har jag och Kerstin varit i Farsta centrum och shoppat lite. Köpt solkräm (fan va dyrt det är asså!), skal till min nya Iphone 5, 2 linnen och ett par shorts till Kerstin, tygskor till mej och foppa-tofflor till Kerstin. Vi har ätit på Mc Donalds och varit i djuraffären och tittat på alla djur. Riktigt mysigt har vi haft. Väl hemma igen började det ösregna och har gjort sedan dess, men vi tog en tur i regnet med hundarna på eftermiddagen och Kerstin hoppade i vattenpölar och hade skojj.
 
Imorgon ska Kerstin vara hemma från dagis. Det är min sista lediga måndag innan det blir heltid för mej så vi ska passa på att åka till jobbet så Kerstin får vara där eftersom hon ääälskar det, och de chanserna blir ju väldigt få sedan när jag jobbar varje dag :( Vi tar även en tur till Fia om det är okej väder :)
 





 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: