kuratorn igen

     Publicerat: 2011-01-13 Kl: 10:35:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


god morgon. här sitter vi, eller, kerstin, men mjölk i hela plytet. så går det när man leker med maten och blåser in luft i flaskan så det blir ett övertryck när man nästa sekund drämmer till den med handen och den således sprutar mjölk all over. och ingen mat vill hon ha heller. nej nej.. ok ok...
och mjölk i ögat bekommer henne inte...

nu på morgonen har jag varit hos kuratorn igen. sist jag var där så pratade vi mest lite allmänt (här kan ni läsa om det). Idag pratade vi lite om hur jag haft det under jul och nyår... och det har ju varit värre än nånsn så det fanns ju lite å "bekänna"... men egentligen inväntar jag nu nästa vecka då jag ska träffa psykolog, denna och förra gången har jag ju träffat en kurator. nu får vi se vad som händer. det verkar vara medicin men jag vet inte. jag är så rädd för biverkningar så hon sa "då måste du lova att inte läsa bipacksedeln och slänga den" mmmmm och det är väl för att det står att 1 av 10.000 kan dö. typ.
Postat av: Emma

Håller med.. läs inte om biverkningarna.

2011-01-13 @ 13:56:47
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: