återkoll mvc

     Publicerat: 2010-09-27 Kl: 12:01:57 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

idag har jag varit på återkontrollen på mvc, hos birgitta. det var så himla kul att se henne igen!!! kerstin var med såklart och skötte sej exemplariskt. sov hela besöket men vaknade lite på slutet och visade hur hon såg ut med öppna ögon för birgitta. birgitta som tyckte kerstin såg ut som en docka och var helt fankastiskt söt, såklart ;)

allt var bra med mej, hade ett HB på 140 vilket är jättebra, och bra blodtryck. hon kollade hur jag såg ut down under och det var bra frtm ett litet sår på slemhinnan som håller på å läka vilket jag är helt medveten om. hon sa att det såg så fint ut så jag kommer se ut som förr när allt läkt klart ;)

vi pratade om min förlossning och gick igenom hela journalen. min barnmorska som förlöste mej var en gammal kollega till birgitta (som jobbat på sös förlossning förr) och hon sa att Lena var en super barnmorska jätte duktig, rutinerad och meriterad, så jag hade fått den bästa man kunde tänka sej. och ja, det tycker jag med :)

nu är vi iallafall hemma igen och nu tänkte jag hämta upp babygymmet, tror kerstin skulle kunna tänkas börja uppskatta det lite nu =)

hörs sen!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: