tiden går...

     Publicerat: 2010-05-05 Kl: 20:39:08 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


jag kan inte riktigt fatta att bebisen är sådär stor nu... och dessutom skulle den ha goda chanser till överlevnad och friskt liv om den kom ut. fortfarande känns det som tiden gått fort, samtidigt som det känns som jag varit gravid hela livet. nu är det exakt ett halvår sedan jag fick reda på det, det är iofs ganska lång tid...
hon grejjar förfullt om kvällarna nu, men sover lite längre stunder om dagarna när jag ränner runt på jobbet. är såå sugen att köpa mer små kläder, men måste hålla mej. vi kommer få massa kläder dessutom. men kanske att jag tar en liiten sväng i helgen, måste premiärshoppa en liten klänning eller så <3
men att man kan må såhär bra ändå... känner ingenting i kroppen alls! inte en enda krämpa har jag. man ska ju vara glad för det såklart. och magen är liten och inte på något sätt i vägen. jag kan sitta ihopkrullad som jag vill, böjja mej, bära saker hursomhelst.. smooth :)
försöker bekanta mej mer och mer med tanken på att det är lilla ******* som bor i magen och inte "bara" bebisen, måste vänja mej vid det :D



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: