när börja?

     Publicerat: 2010-05-16 Kl: 20:25:18 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


ojojoj... ju mer jag kikar på vad som bör inhandlas för bebisens ankomst desto svettigare blir jag. även om man bara ska köpa det nödvändigaste, blir det en hel del! jamenar, vagn, säng, kläder.. jamenvisst! men i både vagn och säng behövs ju tillbehör åxå. hittade en BRA inköpslista med grejjer som faktiskt behövs! den var väl en tiondel av de andra listor jag hittat, där det dröööser av massa grejjer man knappast behöver. så den listan har jag nu anammat! har ägnat kvällen åt att skriva ner vart jag ska köpa prylen i fråga och vad den kostar. har således jämfört priser åså åxå. så kan jag bocka av när det är inköpt. frågan är nu bara, när ska jag börja? suck...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: