lugn dag?

     Publicerat: 2010-05-24 Kl: 20:09:32 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


verkar som bebisen har en lugn dag idag... så nu är jag såklart orolig at nått är fel! men hon har gett mej flera sparkar visserligen, och flyttar bevisligen runt, då det är "hårt" (huvud/rumpa) på olika ställen under dagen. har kunnat trycka på de små fötterna och hon har bökat till lixåm... men nu har jag ändå hakat upp mej på att hon vart extra stilla idag. suck. aldrig kan man få slappna av helt. hon blir väl snart less på mej, som jag trycker på magen hela tiden!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: