gnälltant...

     Publicerat: 2010-05-14 Kl: 20:28:21 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

ush, idag har jag ont överallt. nej inte överallt men i ländryggen och höfterna typ. har haft magknip hela natten, och under dagen pga en del lyft och mycket stå och gå har jag fått ont i ländryggen... ush. och bebis har mörbultat mej inombords känns det som.
blev lite orolig för jag har molvärksattacker, men jag har inga sammandragningar, och bebisen gör ju kullerbyttor som aldrig förr, så det är nog ingen fara med det...

meeen vad jobbigt det är att ha ont :/


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: