v.22

     Publicerat: 2010-03-27 Kl: 10:42:15 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer

då var det vecka 22 dårå. tiden går, men tycker den går ganska sakta nu igen. magen växer sakta men säkert, men ännu syns det inte speciellt mycket. vet man om det kan man ana det med kläderna på, men vet man inget reagerar man nog inte. soft, med tanke på att över halva tiden nu gått! men som vanligt är min magbild från morgonen när jag precis gått upp, under dagen blir den större, när jag äter åså...

men ajaj, sikka ligamentbekymmer jag fått nu tillochfrån. när jag på natten ska upp och kissa så stramar det på framsidan av magen, och när jag väl kissat och tömmt blåsan kan kan knappt räta upp mej när jag ska ställa mej upp. livmodern ändrar väl lite läge när kisseblåsan tömms och ligamentet hänger inte med eller nått. får gå frammåtböjd tillbaka till sängen, men det släpper såfort jag sätter mej, eller lägger mej ner. har frågat på mvc och dom säger åxå ligamentsmärtor, när jag får så, så då lär det ju vara det.

men annars är det inte mycket graviditetsbesvär i det här hushållet :)

dax att påbörja dagen!

Postat av: Annica

Känns igen! :)

2010-03-27 @ 20:35:03
URL: http://anija.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: