v.21

     Publicerat: 2010-03-20 Kl: 05:29:53 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


kalaskulan? noooot. :)

då går jag alltså in i vecka 21 och exakt halva graviditeten har gått! halva tiden. jösses. tiden kommer nog gå riktigt fort nu gissar jag. men men vi tar vecka för vecka. jag längtar bara såååå tills jag får veta könet, det känns mer som att jag får veta vem det är då, vem är du lille vän? som bor där inne i min mage? jag är sjukt nyfiken på det :)


Postat av: Emelie

En liiten liten mage som döljer något vackert :)

Jag drömde om dig inatt! Det var en flicka i magen så jag gissar på det nu bara så du vet :)

2010-03-20 @ 14:07:31
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: