råtta i magen?

     Publicerat: 2010-03-22 Kl: 20:16:58 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer



är verkligen bebisen sådär stor nu? tycker det ser helt bisarrt ut. men själva livmoderns storlek stämmer bra med vad jag känner och vart jag känner bebisen sparka. för det mesta känner jag den åt vänster ovanför muttbenet, det har jag gjort ända från början. men känner den även sparka uppåt övre delen av livmodern, ibland kissblåsan, och även mot ehm ändtarmen haha, man ser ju på bilden varför det känns som det gör so to speak. men den sover ganska mycket, men rör sej mycket åxå. men än har den väl ingen speciell mat och sovklocka, men nu på kvällen när jag sitter i soffan röjjer den runt en hel del. det är lite mysigt, men åxå lite läskigt! tänkte på det att bebisen nu är lika stor som en råtta! haha, som om jag hade någon av råttorna i magen :P ganska litet ändå men på alla ilustrationer ser det så stort ut. undrar dock fortfarande vem du är där inne?




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: