hungry all the time

     Publicerat: 2010-03-15 Kl: 20:12:30 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

fy fan, ynka minuter efter att jag ätiti mej redig mätt blir jag superhungrig igen, dessutom klarar jag av att äta så mycket mer än jag brukar, efter att jag väl blivit mätt. men IKKE, ikke att jag går på den lätte! jag tänker inte bli gravidfet! bebisen får det den behöver av mitt normal-intag, och "att äta för två" är bara en myt som får gravida kvinnor utan självdiciplin att trycka i sej mat i tid och otid utan att skämmas! nepp, den lätte går jag inte på! försök du lura mej arma kropp, men du kommer inte att lyckas!

observera att jag inte lägger mej i hur mycket andra vill äta eller inte, hur mycket någon annan går upp i vikt osv, ta mej med en nypa salt, jag föröker bara vara stark här!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: