är alla gravida?

     Publicerat: 2010-03-02 Kl: 19:15:01 | I kategori: Min graviditet | 4 kommentarer


en ailien i magen?

helt seriöst, jag har aldrig känns såhär många gravida som jag gör nu. överallt poppar det upp en ny som visar sej vara gravid och ska ha barn i vår, eller sommar.
en fick i januari, två stycken fick ju bebis i februari, nu känner jag en annan i mars, en i april, en i maj, en i juni och en i juli. plus en till som jag inte vet när det är dax. och det konstiga är, att två kvällar i rad har jag helt random bara gått in på nåns facebook-sida, alltså en gammal väns sida, och det har visat sej att personen i fråga ska ha bebis! detta hände både igår och i förrgår, två helt olika personer alltså! vem ska jag välja ut som offer idag? så passa er, om jag besöker eran facebook-sida så vipps, kanske ni blir gravida! :P

jag tror iaf att jag har kännt bebisen igen. men hur vet man att det faktiskt är bebisen? det känns på samma sätt varje gång, och i princip på samma ställe, snett nedanför naveln åt vänster, lixåm mellan muttbenet och naveln, nästan på mitten men liite åt vänster, så små buffar, eller puttar, löst, ibland en enstaka, ibland några på raken. ofta om jag sitter ner med något som smiter åt om magen, eller om jag lägger mej platt på ryggen...
aja, jag vågar inte ta det förgivet att det är bebisen, vi får se nästa onsdag om allt ser bra ut =). magen är ju fortfarande pytteliten, frtm på dagen/kvällen då svullnar den upp en hel del.

höres!


Postat av: Emmie & Wille

Det är säkert bebben du känner. Låter som det på din beskrivning iaf. Jag var i v 16-17 när jag kände Wille första gången. ♥

2010-03-02 @ 19:51:43
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag tror också det är bebben du känner;) Låter lika som för mig...

2010-03-02 @ 20:46:16
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja det är normalt. Men för varje dag och vecka som går så kommer du känna mer och mer:)

2010-03-02 @ 21:20:39
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jajjemen det där är bebisen!

Din livmoder är ungefär i jämnhöjd med naveln nu så från naveln och neråt är det inga tarmar så känner du nåt där så är det bebisen :)



Fy fan vad avis jag är, besök min Facebook så jag också får bli gravid.. :)

2010-03-02 @ 22:47:22
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: