3 maj.........

     Publicerat: 2010-03-11 Kl: 10:19:40 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer



idag har jag bokat ett ultraljud för att kolla könet. ringde till mamma mia, där jag gjorde kub-testet... extra ultraljud utför dom endast efter vecka 26 när man inte är inskriven! vad i helvete? vecka 26? ska jag behöva vänta så länge?? bokade iaf en tid den 3 maj, klockan 18.00. 3 maj! vi snackar 8 veckor dit. härregud. kollade på tittut-ultraljud åxå, dom gör sådana UL efter vecka 22.. men där kostar det 250:- mer än på mamma mia. samt att runt den tiden är när vi ska till venedig, och jag har semester i två veckor. ska jag vänta tills efter det, så är det bara två veckor kvar till mamma-mia tiden iallafall...
min plan nu är, att se om vi inte kan kolla könet med ultraljusmaskinen på jobbet, vi pratade om det igår, va fasen man kan ju iaf kolla? hehe.. om det inte går å se något vidare tar jag väl tiden på mamma mia om hundra år. fan åxå, jag som ville veta NU!


Postat av: Emelie

Det kan nog vara ganska svårt att se med ett otränat öga,

att de vill se efter vecka 26 är för att bebisen hinner växa till sig och könet syns tydligare så håll ut!

Tänk på mig som höll på explodera av nyfikenhet helt plötsligt i vecka 30 som höll i sig ända tills han kom ut :)

Men det är spännande att inte veta, blir lite mer sport att gissa och se vilka som hade rätt osv haha

2010-03-11 @ 11:56:07
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emmie

Om du kikar på mina UL-bilder på FL så ser du tydligt hur det ser ut om det är en kille... ;) Jag listade ut det lååångt innan sköterskan hann säga något, haha.

Förresten, så där "tidigt" i graviditeten kände jag inte heller Wille lika mycket hela tiden. Vissa dagar knappt alls! Kommer inte ihåg från när man ska känna dem varje dag, men det är rätt sent.

Härlig FREdag på dig! ♥ ;)

2010-03-12 @ 07:47:25
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: