seså, andas nu!

     Publicerat: 2010-06-17 Kl: 17:29:13 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


seså, andas på nu, det är a piece of cake att föda vettö!

jahapp då var vi hemma från profylax-grejjen. känns helt okej, även om man känner sej dum när man sitter där och prov-andas. men jag förstår vittsen med det hela! det är nog bra att ha fått lära sej den tekniken, jag hoppas att man iaf kommer kunna använda sej utav det i början av värkarna, och kommer man in i det kanske det kan hjälpa en längre fram åxå? fast samtidigt har jag inga större förhoppningar att man ska palla ligga där och pusta på genom hela förloppet. men lite hjälp kommer det säkert kunna vara! vi fick åxå prova lite massage, och lyssna på en avslappningsövning, men där är min gräns nådd asså! sånt klarar jag inte. jag blir allt utom avslappnad av att lyssna på nån kvinna som talar i slowmotion, jag blir döstressad och tycker hon borde prata fortare! hehe...

men men, det var det! hoppas som sagt att man kommer kunna använda sej av det till en viss del iaf :)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: