done!

     Publicerat: 2010-06-15 Kl: 20:55:32 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


I did it!

jaja... nu har jag iaf klickat på "bekräfta beställning". så behöver jag inte sitta varenda kväll och undra... när?... va fasen! det är lite smågrejjer.. och som jag skrev så köper vi babyskyddet till helgen... och om nå vecka tar vi väl ikea å sen e de klart! likabra att vara förberedd... och det är ju inte så långt kvar nu, speciellt inte om några veckor, då är vi ju plötsligt nära!



Postat av: Jennie

Ja det är roligt det här med graviditet=) Fast jag tycker det är skrämmande med. Jag tyckte det va roligt att du kommer från borås och gillar borås så mycket! Jag trivs alldels utmärkt i Borås med=) Vilken pizzeria va det du menade som va bra i borås?=D Ja, jag mår bra i min graviditet, har inte haft så mycket bekymmer eller krämpor hittills heller fakiskt..=)

2010-06-15 @ 21:50:11
URL: http://alskadeingen.bloggplatsen.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: