natt igen...

     Publicerat: 2010-07-30 Kl: 21:25:33 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

ush, jag är så nervös varje kväll jag lägger mej... kommer detta vara en natt när något drar igång? kommer vattnet säga "plask" när jag går upp för å kissa? gillar inte den här ovissheten...  ligger där om natten med molvärk.. och inte vet man, kommer det tilltaga? eller vara borta på morgonen? och för varje dag som går kommer jag närmare dagen som det kommer ske... i dag... eller om tre veckor? kanske, när man väl märker att det startar, att man kommer in i det hela och blir en del av det. inte för att man har några val. man får gilla läget.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: