mvcbesök dag...

     Publicerat: 2010-07-05 Kl: 19:10:19 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer

jahapp, detta var en konstig dag. på förmiddagen kände jag mej sååå konstig i kroppen. hjärtklappning och jag var så himla trött! blev lite bekymrad... det är ju, som jag tjatat om, hundrafemtio grader på jobbet, och det är jävligt tungt.. ringde tll mvc iallafall, frågade om jag fick komma in, bara kolla läget, blodtryck åså. man vill ju inte att det är något som får bebis att må dåligt. jag fick gärna komma, hon som satt i telefonen sa att hon tar mej emellan samtalen. åh, barnmorskorna på mvc är så underbara jag blir helt kär i dom jag <3

tog blodtrycket vilket var bra, men mitt undertryck är väldigt lågt, vilket absolut kan göra att jag kännt mej "olustig" i kroppen på jobbet. bebisen mådde finfint där inne, och hon tyckte att det kändes som att huvudet låg neråt idag! men hon ligger "löst" men förhoppningsvis tänker hon ligga sådär nu. lilla K blev besvärad av att bli klämd på där i magen och flyttade sej runt så gott hon kunde för att slippa undan :P

sedan åkte jag tillbaka till jobbet... har försökt ta det lite lungt...

återkommer!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: