bm besök :)

     Publicerat: 2010-07-26 Kl: 08:30:48 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


tänk, enda bilden vi ännu har av Lilla K, 19 veckor gammal :)

sådär, då har vi varit hos barnmorskan. åh vad skönt att min riktiga barnmorska birgitta är tillbaka från sin semester <3. hade gått upp 0,5kg sedan sista besöket, och järnvärde, socker, blodtryck å allt låg på samma stadiga värden som alltid. sf-måttet följer sin lilla kurva som det ska åxå. och bebisens hjärtljud var starka och stadiga. och så till den viktiga frågan, hade bebis fixerat sej? och JA! lilla K har fixerat sej väl ner i bäckenet nu! härligt, då kan jag släppa oron över vattenavgång åsånt. barnmorskan kände och klämde och konstaterade att "det är ingen jättebebis" utan en sådär 3-3,5 kilos. lagom :). nästa besök blir om tio dagar. hoppas jag hinner på det, tycker om att gå hos mvc :P



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: