hellu

     Publicerat: 2010-01-19 Kl: 22:15:47 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



så hade dagen passerat!

började denna tisdag med ett återbesök på ortopeden där jag gjorde min underbara artroskopi i december... man misstänkte ju att jag har något som heter pigmenterad villonodulär synovit, och mycket riktigt hade biposierna dom tog från knät visat på detta. det är visst extremt ovanligt och jag känner mej mer eller mindre som en mutant. kommer dock inte göra något åt detta i nuläget. besvären är överkomliga, och jag ville mest veta vad det berodde på, få en diagnos, och nu är det gjort. jag får återkomma om jag vill ta tag i saken längre fram.

bamse har firat sin dag med följande saker:

1. fått äta sej mätt tre mål (ja är man bamse är det ingen självklarhet!)
2. varit på djurmagazinet och köppt specialfyllda tuggben.
3. sluppit täcke fast det snöade ute.

hade tänkt bjuda på tårta på jobbet, men nä, inte idag. ibland känner man inte för det helt enkelt. han bjöd förra året, så, äsh vi hoppade det idag ;)

nu är jag iaf hemma från att ha jobbat kväll, vilket var en trevlig kväll med lagom mycket att göra. har åxå brottats med en ganska så uppretad rottweiler vilket har resulterat i att jag stukat min högra tumme, det gör fruktansvärt ont! måste nog tillochmed ta en värktablett om jag ska kunna sova. fy... kul verkligen. hela handen värker och är stel nu.

men nu ska jag gå å lägga mej.
ha de fint!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: