sista BM-besöket

     Publicerat: 2010-08-12 Kl: 08:10:25 | I kategori: Min graviditet | 3 kommentarer

jahapp, det var sista besöket hos barnmorskan dårå! glad att jag hann dit en gång till för hon är så trygg birgitta <3. bebis mår prima där inne, och eftersom hon rör sej fram och tillbaka fortfarande såpass mycket så har hon förmodligen gott om fostervatten åxå. hjärtat slår fint och "det är en pigg liten rackare" enligt bm :). hon ligger jättedjupt ner nu, så bm tyckte att det borde starta igång...

vad som nu gäller är, att om bebis inte självmant vill komma ut, så ska jag på måndag ringa SÖS, och få tid för koll på tisdag i 41+3. ser allt då bra ut kan man vänta några dagar till, men vill man, så sätta man igång därefter. om det finns tid kunde det bli samma dag, om man vill, men jag var ju rädd att man ändå väntar till 42+0 och kanske tillåmed efter helgen, men om jag vill, så sätts jag alltså igång då efter det besöket. det innebär, att nästa vecka så komemr bebis komma, varesej hon vill eller inte :)

nu ska jag sova en stund, så dagen inte blir så lång!

Postat av: Therese

Gud vad detta är spännande. Och då sitter jag på andra sidan internet! Kan knappt föreställa mig hur det är för dig. =)



Ska inte fråga när, inte fråga om.. men kan säga att jag surfar in på din blogg varje morgon med pirr i magen. =)

2010-08-12 @ 08:53:27
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag kollar alltid oxå din blogg det första jag gör när jag sitter vid datorn på morronen, är väldigt spännande. Men kul, då vet du med all säkerhet att bebisen kommer ut nästa vecka=) Kram

2010-08-12 @ 13:03:40
Postat av: Carro

Jag kollar också in här flera ggr om dagen! Tycker detta är jättespännande. Det känns som att du är en person som skulle kunna sätta dig ner och blogga mitt i värkarna bara för att berätta att NU har det börjat, NU ska vi åka in till förlossningen! :D

2010-08-12 @ 14:57:03
URL: http://kantarellolin.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: