magen!

     Publicerat: 2010-08-09 Kl: 17:15:20 | I kategori: Min graviditet | 4 kommentarer


v 40+2 :)

i lördags borde jag ju lagt upp en ny magbild. jag kom av mej. eller, jag har kommit av mej helt, det är som att graviditeten tog slut i lördags haha, och nu är det bara bonustid! men här är iallafall en bild på maggen v 40+2 :). jag har sluppit bristningar helt! inte en tillstymmelse, det är jag superglad över! har fått en sån liiiten hormonrand, men man måste se magen i rätt ljus för att upptäcka den :P




Postat av: Marie

Så fin magen är!

2010-08-09 @ 19:24:29
Postat av: Grynet

Du & magen är supersnygga tycker jag, ser inte alls ut att vara på väg att föda vilken sekund som helst!

2010-08-09 @ 20:37:57
URL: http://krokovankan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lilljävlamagen :)

Fan vad avis jag är att du sluppit bristningar, mina kom i vecka 32 och spred sig. Huga.

Däremot är jag ju fortfarande tjock så jag tror inte huden behövs tänjas ut så mycket sen så jag hoppas verkligen att jag inte får några nya nu!



Åh gud du kommer ju vara platt två veckor efter att hon är ute, jag kommer hata dig en gnutta då bara för det.. :)

2010-08-09 @ 23:27:43
Postat av: Emelie

Ah men just det ja, det var jag på förra :) Hahaha

2010-08-09 @ 23:28:24
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: