ajajaj asså...

     Publicerat: 2010-08-14 Kl: 01:11:45 | I kategori: Min graviditet | 6 kommentarer

vet inte om jag ska skratta eller gråta asså... antar att de värkar jag nu har är fjuttos i jämförelse med dom som kommer , men ändå gör dom rejält ont. går sisådär 6-7min emellan, ibland mindre, ibland mer, och dom håller i sej i sisådär 45 sekunder. men än kan jag ju prata mej igenom dem, tycker det är lättare än att ligga och andas faktiskt. har åxå inför en slags cirkelrörelse med armarna samtidigt som jag säger försviiin, försviiin, tycker den metoden, änsålänge, fungerar finfint! hehe

nu är min högsta önskan att det håller sej såhär under natten! för på morgonen kan jag ringa mamma och pappa så dom kan åka hit, men sker nått plötsligt nu i natt vet jag inte hur jag ska göra med vovvarna...


Postat av: Frida

Åh! Nu är det nära!

2010-08-14 @ 06:14:37
Postat av: Anonym

TJOHO! Vilka trevliga nyheter för mig att läsa så här på morgonen :)

Du är väl mitt uppe i allt det onda eller så är allt över redan nu, vad vet jag?

Jag hoppas allt går/har gått bra och att ni mår tiptop hela familjen :D

2010-08-14 @ 11:12:53
Postat av: Emelie

Nu hoppas jag att det har tagit fart, att ni har fått åka in och att lillskruttan är på väg!

Stort lycka till Sofia och Markus!

2010-08-14 @ 12:20:09
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag glömde skriva igen att det var jag.. Vafan liksom!

Vi hejjar på här hemma fortfarande iaf :)

2010-08-14 @ 14:25:33
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Petra

ojoj... hoppas det tittat ut en liten bebis i helgen då :)

2010-08-14 @ 18:11:17
Postat av: Emelie

Jag bara måste gratta här också! GRATTIS SOFIA OCH MARKUS TILL ER LILLA SESSA! Njuuuuut nu av den här helt fantastiska och helt underbara rosafluffiga, ljuvliga allra första bebistiden, släpp allt och bara njut, njut, njut!

Åh, nu blir jag alldeles tårögd! ALL LYCKA till er! ♥

2010-08-14 @ 23:10:05
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: