v.23

     Publicerat: 2010-04-03 Kl: 08:27:20 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer


ursäkta min sletna trosor...

då entrar vi vecka 23 då. nu börjar magen iaf synas, fast har jag kläder är det knappt fortfarande... tycker mest jag blivit lite bredare nu från sidan, men men sakta men säkert så! jag deppar inte, tycker det är jätteskönt! men lite absurt att det får plats en såpass stor bebis där inne ändå!
nu längtar jag bara sååå tills 3 maj, då vi ska på UL för att få reda på könet, och jag reser mej ikke från den brittsen förrns  jag fått ett svar det är en sak som är säkert! först när jag vet vem som bor där inne, kan jag börja handla lite smått, jag vill veta vem jag shoppar till <3
en sak är lite kul, känner en viss milstolpe med 22 fullgånga veckor, from nu skulle de flesta landsting ge bebis en chans för överlevnad om den kom ut, även om risken för hjärnskador är stor åså om den skulle klara sej, förstås. men ändå.

ha en fin dag!

Postat av: Therese

Ja men si på fan, det är nog nåt däri i alla fall. =) Gud vad spännande..

2010-04-03 @ 09:15:13
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Ja nu börjar det verkligen synas :)

2010-04-03 @ 09:49:04

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: