Bm besök nr 2 :)

     Publicerat: 2010-04-21 Kl: 19:02:47 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


i morses var jag, markus och bebis hos barnmorskan igen! det var trevligt. pratade lite om besvären jag hade med njuren för några veckor sedan, och hon tog blodtrycket vilket var perfekt.
sedan mätte hon magen, SF-måttet. min mage är ju liten, och mitt Sf mått var åxå i det lägre skiktet så att säga, även om det låg inom normal-spannet. men hon sa att det inte är så intressant förrns nästa gång, med tanke på bebsiens tillväxt, men somsagt var det inget onormalt mått.
hjärtslagen på bebis låg på 139/140, vilket var bra åxå sa hon.
vi har anmält oss till en profylax/avslappningskurs åxå. jag har funderat på det där, men tycker det är så dyrt överallt. men så, hade MVC sådan kurs och den är ju gratis, då det var ju mer än perfekt! så nu är vi anmälda till föräldrautbildning 1-2 juni, och profylax-kurs 16:e juni =). nästa bm-besök blir 18:e maj.




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: