Stop nej morr

     Publicerat: 2013-03-10 Kl: 21:14:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
...är Kerstins standardfras när hon ska säga åt någon. Haha snacka om att vara uppfostrad bland hundar... Morr lixåm haha! Det är åxå vad jag får höra när jag vill fota henne. Man måste smussla med mobilen och knäppa av fort om fasen, man har baar en chans för sedan kommer stopp-nej-morr-handen upp och det blir inga mer vettiga bilder :P
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Alexis gör likadant om jag försöker ta kort på henne. Man får smyga runt som värsta paparazzin för att få kort på henne ibland! Annars springer hon bara runt och ropar nej och gömmer sig!

Kram

2013-03-12 @ 08:43:33
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: