Jaha nu vill ungen flytta åxå

     Publicerat: 2013-03-07 Kl: 20:27:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Jaha, det var det, tiden går så fort, som man säger. Njut av din bebis, ditt lilla barn, för tiden flyyyger förbi, det går så fort, snart flyttar dom hemmifrån. Och ja, Kerstin är visst redan påväg! Hon vill bo hos Hanna med familj, hemma hos Calle alltså. Hon ska flytta dit. Då frågar man ju sej...
 
- Trivs hon inte här?
- Är hon väldigt tidigt utvecklad mentalt?

Väljer att tro på alternativ två.. Eller så är bara denna familj så goa, att man helt enkelt lite hellre vill bo där, än här, iaf just idag ;)
 
Idag slutade jag 15, och hämtade Kerstin, Calle och Wille på förskolan. Sedan gick vi hit och efter en stund kom Hanna och hämtade killarna och Kerstin så fick dom leka lite till, så kom jag strax efter. Sedan blev vi kvar en stund och Kerstin snek till sej lite mat med :D

Nu sover hon, och nu är det mat för dom vuxna i vår familj :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: