Duktig Soffi!

     Publicerat: 2013-01-21 Kl: 17:47:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Idag har jag haft en riktigt bra dag! Planen var att börja kika i materialet jag har inför tentan och det har jag gjort, duktiga jag :D Kan annars ha svårt att plugga i god tid... det är som att jag behöver ha tidspressen och ont om tid för att få tummen ur röva. Jag hoppas jag kan hålla fast vi detta nu och plugga lite i taget så det inte blir ett övermäktigt projekt :)

När jag hämtade Kerstin ville hon såklart inte gå hem, precis som alltid när jag är såndär bra mamma som hämtar tiiidigt på dagis. Stannade kvar en stund och pratade lite med personalen innan jag tillslut fick med mej Kerstin hem. Här hemma har jag sorterat ut lite utväxta kläder ut hennes garderob. Blev mycket mindre än jag trott, hon växer väldigt sakta tycker jag, och har fortfarande mest 86 i garderoben, en del i 92, ffa på byxor.
Nu tittar "vi" på barn-tv. Kerstin iaf, jag själv tittar på låtsas ;)
Postat av: Natalie

men så lustigt (eller inte lustigt) E är exakt likadan med morgonkissandet, vill inte kan inte, näää NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, dumma mamma etc... and on and on

2013-01-23 @ 18:51:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: