STOR DAG!!!

     Publicerat: 2013-02-18 Kl: 20:22:08 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har det varit en stor dag både för mej och Kerstin. Idag har Kerstin ridit för första gången! Jag har ju ridit i alla år, och det är egentligen bara de senaste åren jag inte gjort det. Kerstin har varit med mej i stallet hos mina vänner i Borås, och efter sista gången vi var där har Kerstin pratat jättemycket om att hon vill rida och så. Hon sitter som klistrad när det är hästar på TV och leker häst med sina nallar. Detta är helt klart ett intresse hon helt själv skaffat, och när hon intresserar sej så vill jag självklart hjälpa henne. Och jag tycker såklart det vore jättekul om hon vill rida och hålla på med hästar!! Men jag vill inte pracka på henne ett intresse bara för att jag vill det, utan det måste få komma själv. Nu har det gjort det och medans hon är så intresserad och sååå gärna vill rida, så tänkte jag att då måste hon få prova! För det svänger ju snabbt i en två-årings värld, om en månad vill hon kanske inte :) Så bäst att låta henne få prova medans hon själv verkligen frågar efter det =)
Och tack vare Katarina, så gick Kerstins dröm i uppfyllelse idag, när vi fick låna hennes gammla shettis FIA! Kerstin blev helt överlycklig när jag sa att hon skulle få rida, och vi har varit och köpt hjälm om hon är såå stolt över! Till alla hon träffat har hon sagt "jag har min egen hjälm" <3 Sötnosen!
Dessutom får vi låna FIA när vi vill! Så jag och Kerstin kommer åka ut kanske en gång i veckan å rida sålänge Kerstin vill. Helt underbart!!!! <3

Svårt med bilder iom att det var lite mörkt, men några blev det :)
 






Postat av: karin

men jösses vad sött! haha. Din blogg är så bra, jag hittade den genom Lina tror jag. Ville bara lämna en kråka.Skrattar ofta och ler åt din blogg =)

2013-02-19 @ 14:42:29

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: