Sjukstugan fortsätter...

     Publicerat: 2013-02-05 Kl: 11:54:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Lilla älsklingen har ännu högre feber idag... Mäter 40 grader i armhålan. Just nu sover hon för andra gången bara sedan hon vaknade vid 8. Däremellan har vi kollat på Nalle Puh. Snoret rinner och hostan är envis. Varje gång det kommer nytt snor går hennes värld under och hon utbrister "åh neeej inte igeeeen" haha lite sött. Hon dricker bra med äppeljuice så det är ju iaf bra :) Vid 14 år det skiftbyte här hemma, då kommer Markus hem och jag åker till jobbet. Kerstin lär bli hemma resten av veckan, om hon inte mirakulöst är kärnfrisk imorgon... men har svårt att tro att hostan ger med sej, bätre att vara hemma och bli riktigt frisk. Vi, eller Kerstin, har ändå haft det lugnt på sjukfronten. I höstas var det en eftermiddag hon fick gå hem från dagis för hon kräktes, annarars har hon varit frisk och på dagis hela höstterminen och fram tills igår. Men, halva dagis är ju sjuk, och Calle har varit sjuk så ¨jag förväntade mej att detta skulle komma. Lillplutt <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: