Kssksskssssss

     Publicerat: 2013-02-19 Kl: 10:30:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Asså min lilla tös är för rolig... I går på dagis berättade ena fröken att dom på samlingen pratat om kommande småsyskon. Någon kompis på dagis ska få syskon till sommaren, och mamman har då bebis i magen osv. Då hade Kerstin sagt att hon har redan bebisar hemma, dom heter Polly och Bamse. HAHA aså det är min tjejj det!!

Inte nog med att hon räknar hundarna som sina syskon, hon imiterar dom alltid när vi kommer utanför dörren åxå. Hon lyfter på ena benet och "kissar" med kssksss-ljud, och så går hon någon meter och sedan hukar hon sej och "bajsar" åxå haha (se bild på hur det kan se ut). Asså ungar <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: