Förlåt bloggen!

     Publicerat: 2013-04-19 Kl: 22:10:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Oj här har det stått stilla rekord-länge! Sorry. Men jag har bara jobbat och jobbat jag. Skönt att slippa tänka mer på den där tentan åxå, en riktig befrielse :)

Nu är det äntligen helg, och vi tar nog en tur till Fia om vädret är bra. Såååå skönt att våren verkar titta fram nu.

Jag måste dela med mej av en så rolig sak Kerstin sa igår! Vi var i Farsta och där gick förbi ett gäng gubbar som satt utanför systemet. Detta utspelar sej:
 
Kerstin: Heeej!
Gubbar: Hej!
Kerstin: Vilket äckligt skägg du har!
Gubbe: Tycker du det?
Kerstin: Ja, jätteäckligt skägg!

HAHAHA! SÅ jäkla pinsamt men så otroligt roligt. Han hade äckligt skägg, hon hade rätt :P

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: