Vinterskor till Kerstin

     Publicerat: 2012-09-06 Kl: 22:13:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Snart är det vinter igen, tiden går fort hörrni. Förra året hade ju Kerstin sina Koala-skor från Emu Australia, men tyvärr finns inte sådana i år. Synd, älskade dom och dom höll henne verkligen varm när det var riktigt kallt. Under slaskperioden och som lite mer slit-och slängskor hade hon ett par PAX Snöboll och på dagis hade hon PAX Pulka. Båda Pax-skorna höll henne torr och Pulka är varma och goa åxå, Snöboll inte riktigt lika varma. I år kommer jag sattsa på PAX Pulka igen som får bli dagisskorna, och sedan blev jag ju blixtförälskad i ett par läderstövlar/kängor från Moomin som jag bara var tvungen att ha! Dom får väl bli årets Koalor, det är dock inte fårskinn i, MEN vi bor ju heller inte på Antarktis och dessa kommer duga skitbra hela vintern för "hemmabruk" är jag säker på :)
 



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: