VÅRAN LÖRDAG!

     Publicerat: 2012-09-15 Kl: 20:06:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hallåj! Idag har vi haft fullt upp så något bloggande har det inte hunnit bli. På morgonen var jag och Kerstin i lekparken en stund och direkt därefter åkte vi till IKEA och köpte lådor till Kerstins rum och en rullgardin till henne. Väl hemma har Markus målat i både Kerstins och vårt rum. Limegrönt respektive turkost. Får visa bild en annan dag :) På eftermiddagen gick jag och Kerstin en tur med hundarna och på hemvägen gick vi förbi Hanna och Calle med familj och där blev vi kvar och blev bjudna på hemrökt lax, och det var sååååååå gott! Både jag och Kerstin tackar så hjärtligt för spontanmiddagen, jättegott och trevligt!!!!!
 

Såhär snygg blir man efter att ha slängt sej handlöst bakåt med en hund i famnen som
kämpat för livet att inte följa med i fallet hehe, så Polly råkade riva Kerstin i ansiktet :(


"Kerssin åka dä nere i dannen!"
Kerstin åkte vagn på ett lite innovativt sätt i efetrmiddags ;)
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: