TGI HEEEELG

     Publicerat: 2012-09-07 Kl: 19:42:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

ÄNTLIGEN HELG! Har haft en som alltid körig eftermiddag på jobbet. Just fredagar är lite speciellt för av någon anledning är just fredagar 17.40-18.00 en tid på veckan folk väljer att ringa om problem djuret gått med hela veckan. Har ni frstn sett "Djurakuten" som får på tv3? Jag tycker det är så mysigt. Även fast jag själv jobbar med det tycker jag det är kul att se på. Så tänker jag, att för massor av år sedan, när Djursjukhuset gick på TV, satt jag där och tänkte att lyllos dom som får jobba med det där, det vill jag åxå göra. Och nu gör jag lixåm det :) Jag har världens bästa jobb!
 
kKerstin har just lagt sej. Ska from idag prova lägga henne 19.30 istälet för 19.00 för hon har börjat vakna så tidigt. Ska testa ett par veckor att lägga något senare och se om hon ställer om lite. Förr sov hon ju jättelänge men sömnbehovet minskar ju med åldern och tar hon ut det på morgonen vill jag hellre försöka lägga henne lite senare. Ska ge det två veckor och se sen :)
 
Nu blirre fredagstacos för vår del :)
 
Och såklart! Grattis till min fina vän och kollega Linda som fått sin efterlängtade lilla son idag!!! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: