Love at first sight

     Publicerat: 2012-09-12 Kl: 20:05:43 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Hallåj! Då sitter man här med urpumpad hjärna som varje kväll. Som alltid var det massor att göra på jobbet och jag svischade fram som en vessla och städade så jag kunde sticka prick 18! Hade paket att hämta ut innan 19 nämligen. Så nu har jag fått hem Kerstins MOOMIN-vinterskor och hennes nya hårborste :)
 
Skorna passade prima, eller jam dom är stora men så måste det ju vara, hon ska ha plats med raggsocka i åxå och säsongen är ju lång. Hon har stl 21-22 nu och det är 24 på dessa skor. Men dom var väldigt lätta och bra, toppen helt enkelt! Den gula overallen från MOLO är ju kärlek vid första ögonkastet och jag längtar tills hon kan börja använda den :D

Hårborsten jag köpte - Tangle Teeze - funkade ju SKITBRA haha, den bara gled genom hennes hår som för dagen varit utan toffs och inte borstat sedan igår - dvs en riktig utmaning. ETT HETT TIPPS ALLTSÅ!
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vad roligt att du också blev nöjd med borsten! Här har vi äntligen fått det lite trevligt när vi borstar håret. Alexis slappnar av och det är särskilt skönt när man, som du skrev, inte borstat på en dag eller så. Innan hade jag nästan ångest för att borsta hennes hår då!
Kram

2012-09-13 @ 07:14:59
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: