Borste för toviga kaluffser

     Publicerat: 2012-09-11 Kl: 09:30:10 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Efter att Bea tippsat om en hårborste för tovigt hår har jag nu åxå beställt en. Hennes dotter har, lixåm Kerstin jättekrulligt hår! Det må vara sötast i världen med dessa lockar men det blir åxå väldigt lätt tovigt. Kerstin accepterar att jag borstar fast att det luggas, även om jag är försiktig, men det är ju synd om henne. Så nu har jag beställt en Tangle Teezer så det blir spännande att se om den utför smärtfitt mirakel även här :)
 

Köpte den HÄR.

Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vi är verkligen jättenöjda med vår! Jag har också tjockt hår med självfall som gärna trasslar sig undertill och den funkar perfekt även för mig! Och så härligt det är med en dotter som inte längre kvider och säger ajaj hur försiktigt man än försökt reda ut tovorna!
Hoppas ni också blir nöjda! =)
Kram

2012-09-11 @ 14:46:19
URL: http://hemmahosbea.blogg.se
Postat av: En annan Bea

Åh,verkar vara en skitbra grej ju! Bra att du tipsar vidare, måste köpa en sån till mitt trasselhår. :)

2012-09-12 @ 12:14:13
URL: http://beekh.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: