Är lite upptagna

     Publicerat: 2012-09-09 Kl: 13:32:17 | I kategori: | 2 kommentarer

Helvetessysslan, tapetsering! Men vi är snart klara med vår 11m långa randiga vägg. Kommer bilder på vardagsrummet sen :)

Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Oooohhh! Var är tapeten ifrån???
Jag har letat efter en fin randig tapet så jag hoppas er inte är alltför dyr ;o)
Ränder på rätt håll med, gör att rummet ser större ut =)

Svar: Hej! Tapeten är Midbec, dom har en kollektion som heter Stripes XL, och där finns massa fint! 369:- rullen kostade den. Kolla in den kollektionen :)
Sofia

2012-09-09 @ 21:02:30
URL: http://www.annasdagar.se
Postat av: Hemma hos Bea - Stolt mamma till Alexis & med Pytte i magen

Jättefin tapet! Vi hade något liknande från InTrade i vår gamla lägenhet! Tyvärr var ränderna lodräta, så vi fick ju sätta upp tapeten vågrätt då. Hjälp vilket jobb det var!

Svar: ja vi har åxå satt tapeten vågrätt ;) skitdrygt ffa första våden mot taket :P
Sofia

2012-09-10 @ 09:08:14
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: