WOHO!

     Publicerat: 2012-10-10 Kl: 19:31:52 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Tänka sej, för första gången på väääääldigt många veckor gick jag från jobbet FÖRE jag egentligen slutat. Det är lite kontrast mot de minst 30min övertid som annars blivit standard på onsdagar! Känner mej som en ny människa haha.
 
Möttes här hemma av en Kerstin som vägrade äta pyttipanna och bara ville ha smörgås. Men så funkar det inte här. Hon kan få hur mycket smörgås hon vill, EFTER att hon ätit av pyttipannan, iaf smakat litegrann. Sagt och gjort. Tillslut tog hon lite mus-tuggor, och efter det fick hon smörgås. Jag är någa med att besanna alla hot och alla mutor likaväl. Konsekvens lixåm.
 
Nu har hon lagt sej. Hon älskar att gå å lägga sej och springer själv till sin säng och kryper upp å lägger sej. Gulle <3
 
Ikväll blir det Djurakuten, Bonde söker fru pch sedan Greys Anatomy. Bra kväll, helt enkelt :)
 
Vi hade även en situation där Kerstin bröt ihop över en nalle (som för övrigt suttit i fönstret vid matbordet sedan vi flyttade hit) som var KERSTINS. MIIIIIIIIIIN NALLE!! MIIIIIIIIIN NALLE! Och så tårar och lite bryt-ihopande på det. Nej Kerstin det är inte DIN nalle det är MIN nalle sa jag. Katastrofen var ett faktum. Det är under hållande med småbarn många ggr :P
 
 
MIIIIIIIIIN NALLE!!!!!!!!!!
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Alexis hade en liknande episod när Hailey fick sitt första gosedjur! Det var bestämt Alexis, trots att hon också hade fått ett gosedjur samtidigt! Hon bara storskrek och hämtade djuret ur Haileys säng varje gång jag la den där!
Så jag hämtade en penna och båda gosedjuren och sa att nu skriver vi Alexis på den här (och så skrev jag hennes namn på tvättlappen på hennes gosedjur) och Hailey här. Sen fick hon kika på gosedjuren och sedan har det faktiskt inte varit några problem! Nu har hon istället stenkoll på vilka som är Haileys gosedjur och går och hämtar dem till Hailey :P

De flesta ihopbryten som kommer här är när hon vill ha min telefon. Visst kan hon få använda den, MEN inte när jag behöver den eller klockan är halv sex på morgonen! Jäklar vad arg hon blir då :P

Kram

2012-10-11 @ 06:39:18
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: