Oojojoj mamma ojojojoj

     Publicerat: 2012-10-26 Kl: 15:36:34 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Lille vännen... Hon har slocknat här i min famn i soffan, tar på krafterna att kräkas gång på gång. Hon är ju törstig och dricker vatten men det kommer upp igen... Men jag visade henne en bunke och sa att hon kan kräkas i den, och därefter har hon gjort det, hur duktigt är inte det? Lilla sötis! "Oj, käkas mamma" säger hon ooch tar fram bunken och kräker. Hoppas det går snabbt över det här!



 
 
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Haha! Jag tror Alexis blandar ihop Kerstin med sig själv (men de är ju båda blonda med lockigt hår så). Hon kikade på bilden och sa: E de min bapp?
Sedan lutade hon sig riktigt nära och grovstuderade bilden och sa: nä inte bapp!

Svar: hahahahaha!!!!!
Sofia

2012-10-27 @ 07:13:45
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: