Lång dag!

     Publicerat: 2012-10-08 Kl: 21:42:17 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Efter en dag med läkarbesök och två långa promenader slank middagen
ner som aldrig förr, samtidigt helt förtrollad av Bollibompa. Gullunge <3

 
Postat av: Nat

gud så skönt det låter med en "egendag". Jobbar du 80 % eller man kanske har en vardag ledig varje vecka som sjukvårdare?!?

Endera är man ensam med barn eller så är man hela familjen på helgern amen det är ju högst sällan som man har en timme för sig själv som småbarnsförälder. Självklart älskar man att vara med familjen men de där stunderna av egentid är ju verkligen inte att förkasta

Svar: jag jobbar 85% =) på måndagar är jag ledig och på tisdagar jobbar jag 15-21. efetrsom K inte får lämnas på dagis (eller får och får, det är deras önskan) senare än 9.15 då deras pedagogiska arbete börjar då, så blir det att jag lämnar henne och är sedan ensam, hemma under dagen tills jag börjar. annars hade jag kunnat lämna tex vid 13, men det ville dom helst inte. tycker dessa tisdagar är helt underbara! man behöver lite ensam tid ibland :)
Sofia

2012-10-09 @ 13:53:16
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Du ska bara veta att hon inte är ensam med att bada i vattenpölen... Hon har sällskap av Calle!!! Förvånad eller ;-)

2012-10-10 @ 19:36:32

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: