Kerstin Kallur

     Publicerat: 2012-10-22 Kl: 16:07:34 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag är det måndag och jag skulle egentligen vara ledig. Men då en av oss har semester så ryckte jag in och jobbade 8-12 idag. Direkt därefter åkte jag till Linda och åt lite lunch och sedan åkte jag hem och hämtade Kerstin på dagis :) Vi har sedan tvättat bilen och nu är vi hemma och några andra planer har jag inte för eftermiddagen. Påväg ut från dagis visade Kerstin mej sina färdigheter i friidrott när hon tog sej an hinderhäckarna mer elle rmindre smidigt ;)
 


 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: