Nosig mamma, nosig!

     Publicerat: 2012-11-13 Kl: 12:05:52 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
 
 
Idag fick vi en stressig morgon då Kerstin sov ända till 9, och dagis vill ju att barnen kommer senast 9.15. Blev snabbt upp, på med kläder och i med smörgås åså var vi iaf på dagis vid 9.30 :) Så himla skönt att hon sover ut ibland både för mej och henne. Hon var vaken en liten stund i natt och höll på å grejja. När jag kom in på rummet hade hon hämtat snorpapper och satt på golvet å snöt sej "Ja e nosig mamma nosig" haha gulle! När hon fått lite vatten, fått snytit sej och en puss la hon sej igen och somnade.
 
Efter dagislämningen har jag och hundarna gått en tur i det fina vädret och nu sitter jag med lite hårfärg i håret i hopp om att minska min typ 15cm långa utväxt iaf med nån nyans.

I eftermiddag blir det jobb som varje tisdag. Dock enda riktiga jobbdagen denna veckan då jag ons-fre ska på narkoskurs i Knivsta. Så idag komemr Markus mamma hit för att bo här några dagar och hjälpa Markus med hämtning och lämning på dagis. blir jättetrevligt! Jag kommer ju hem varje kväll, men det lär bli långa dagar, ffa eftersom jag ska ta mej via Essingelden, Sveriges kanske värsta bilköer? både morgon och eftermiddag dessa tre dagar.
 
Nu är den stora frågan om jag ska äta Subway eller Mc Donalds till lunch, tåls att fundera lite på!
 
 
 
Postat av: Emma

Nosig <3 haha så gulligt

2012-11-13 @ 12:37:09
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: