Kerstins ordförråd 1år 9mån

     Publicerat: 2012-05-27 Kl: 23:45:13 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer

Jag imponeras varje dag av Kerstins ordförråd. Hon babblar hela dagarna och det kommer nya ord varje dag. Tänkte radda upp lite av det hon säger. Detta är ändå bara sådant jag kommer på sådär på rak arm. Tänk ändå... Så liten och kan ändå göra sej såpass bra förstådd. Självklart säger hon inte allt rent! Men det skulle bli så himla långt om jag ska skriva hur hon säger allt åxå. Men det mesta är väldigt tydligt. Sedan har vissa saker hennes egna ord, som tex filt, som hon kallar "mille". Ballong heter bonne och hund heter vovve t.ex. Skulel tippa att hon har uppåt 100 ord som hon kan (skrytmorsan måste få vara stolt!!)... Så, för den nyfikne följer nedan ett litet urdrag/det jag kommer på ur Kerstins ordförråd 1år och 9 månader gammal:




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: