Potta!

     Publicerat: 2012-05-05 Kl: 12:23:56 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Idag har vi varit och handlat tomater till växthuset.
Kerstin älskar att vara på Blomsterlandet, så mycket att titta på. Nu har hon just ätit köttbullar och mos och ett gäng jordgubbar till efterrätt och nu är det tänkt att hon ska sova men jag hör hur hon babblar där uppe så vi får väl se när hon tänker ta sej sin tupplur ;)

Tänkte skryta lite åxå om min duktiga tjejj som är sååå duktig med pottan! Det första hon gör på morgonen är att vilja ha av sej blöjjan, och så springer hon till pottan "poottaaaa" säger hon, sätter sej, och kissar en rejäl kiss! Samma före sovdax på dagen och kvällen. Det är som att hon håller sej efter blöjjan åkt av för å kissa på pottan. Hon kan även börja prata om pottan på dagen och då går vi dit och så kissar hon. Blöjjorna är inte så jättekissiga heller faktiskt utan mycket kommer i pottan! Duktig tjejj <3
Postat av: Jennifer

Vad kul å läsa om pottan! Duktiga tjej! :) Jag tror det där kommer när de kommer, inget som man ska försöka stressa fram. Du gör helt rätt! Kul att hon tycker om pottan :)



Så roligt å läsa att K tycker om blomsterlandet... Li hatar nämligen plantagen! hahah Varenda gång vi varit där är de skrik å panik så man lär ut fortare än planerat å blommorna står kvar på ställen.. haha :D Va olika de kan va! Eller bara dålig tajming då det egentligen är mellis :P

2012-05-05 @ 14:14:00
URL: http://vilddjurens.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: