Min dag

     Publicerat: 2012-05-23 Kl: 20:51:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag haft en toppendag. Alla sköterskekollegor på plats och toppade dagen med en superhärlig lunch på uteservering med bästa sällskapet Linda. Dagen har åså innehållt lagom med saker att göra, vilket var trevligt som omväxling i en period med maaaassor att göra. Fick mej ett kattbett på eftermiddagen dock. Ytligt, och orsakat av en kattunge så ingen fara på taket. Det roliga är bara att just denna lilla rackare ska flytta hem till en av mina kollegor. Blir nog en bestämd liten bastard det där haha ;)

Imorgon är en stor dag. Kerstin ska ha uppträdande på dagis, på torget där vi bor. Det är ju förskolans dag. Så imorgon ska jag och Markus för första gången stå som stolta föräldrar och titta på när Kerstin uppträder <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: