Min dag

     Publicerat: 2012-05-29 Kl: 22:50:12 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Efter en dag med mycket aktivitet är det nu soffa och Big Brother som gäller. Morgonen spenderades ju med att röjja ut det sista i lägenheten inför fotograferingen. Det blev jättebra och bilderna blev fina tycker jag. Lägger upp här sedan när den kommit ut på nätet. Sedan var vi hos Linnea och Bonnie en stund och sedan var det hem, ut med vovvar och sedan jobb. Imorgon kommer en reparatör för vårt kylskåp har kastat in handduken. Kul. Inte.

Vi hörs imårrn :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: