Mimmi och Bimmi

     Publicerat: 2012-05-29 Kl: 13:33:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Låt mej presentera vår nyaste familjemedlem Mimmi! Hon flyttade in till oss förra veckan, visst är hon söt? En god vän till mej har gjort henne, så den är sydd till Kerstin. Mina fina vän Linneas dotter Bonnie har åxå fått en. Bonnie tappade ju sin lilla "Ka" (som åxå var en mörkhyad docka) och när jag såg Katarinas fina saker hon syr, så kändes det helt naturligt att hon skulle få sy och formge en ny Ka till Bonnie. Lilla Mimmi blev till av bara farten och Kerstin gillar verkligen den där dockan! Hon fick ett namn direkt och den ska gå på pottan, bytas blöjja, sova, ha napp och filt. Bonnie blev åxå förtjust i sin, och hon verkade döpa henne till Bimmi, när vi frågade vad dockan hette :D. Eftersom Bonnie är sjuk så passade det ju extra bra med en liten Bimmi just idag <3



Här har vi Mimmi :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: